środa, 25 listopada 2015

KOŃ- ZACHÓD SŁOŃCA- FARBY AKRYLOWE

Witam Was serdecznie =) Ogólnie dziękuję za to, że regularnie wchodzicie na mego bloga i komentujecie. Z tego powodu jestem bardzo happy. Ogólnie zauważyliście pewnie zmianę wyglądu bloga. Myślę, że tak jest sympatyczniej, wszelkie wady dotyczące wyglądu piszcie w komach. A teraz przejdźmy kochani do tematu dzisiejszego - FARBY... hihi. Wiecie już pewnie, że farby są dla mnie jak skok przez ogień. Rzadko kiedy mam z nimi styczność, a co dopiero z płótnem. Także dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy w miarę 'poważny' obraz. Tak więc hehhe załamiecie się :D





Mam nadzieję, że oczy nie bolą :D Powiem szczerze, że jestem całkiem zadowolona. 

Zapraszam do komentowania =) 
Dobranocka 



2 komentarze:

  1. wyszlo naprawde niezle jak na pierwszy raz:) iwesz co bym dodala? jakas fajna grzywe powiewajacana wietrze :) doda to troche dynamiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podoba pomimo tego ze jest on prostym obrazem.
    na pewno sie napracowalas.zycze wytrwalosci i cwicz wiecej
    co powiesz na obserwacje za obserwacje?
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń