poniedziałek, 6 lipca 2015

JAK NARYSOWAĆ "REALISTYCZNE" USTA OŁÓWKIEM? - Poziom Amatorski

                                                        Wstęp z mojego życia hihi ;
            Jak zauważyliście już pewnie, nie wstawiałam nic na bloga od dłuższego czasu, dlatego typ razem się postarałam i wrzucam tu całkiem pożyteczny post, chociaż niestety wykonany amatorsko, ale myślę, że osobom z mniejszymi umiejętnościami niż ja (jeżeli tacy istnieją) się przyda. Z tytułu tego wpisu wiecie o czym będzie, więc nei będę się w tym temacie rozpisywać. A jak tam u Was? - Są wakacje UPAŁY!               JA teraz często jeżdżę w wakacje w różne miejsca, w tym tygodniu jestem na półkoloniach konnych. Dlatego proszę nie obwiniajcie mnie o małą liczbę postów, gdzyż wracam późno. Dzisiaj spadłam z konia. Na szczęście bezboleśnie. Oprócz tego była taka gorąca pogoda, że myślałam, że zaraz się przewrócę. Gdy wróciłam siedzę w domu i odpoczywam, po tym zawrocie głowy. Dobra koniec gadania :))) Jak zawsze na tematy życiowe moge pisać poematy, ale żeby coś konkretnego to nie :D hahah
                                              .......................................................................


               A więc dzisiaj zajmiemy się tym, że mam dla Was pokaz zdjęć, jak robię usta ołówkiem .

                            1. Rysujemy linie pomocnicze, 
                                                  oczywiście wy nie musicie, jak nie chcecie,
                          jednak polecam to  uczynić,
                                    gdyż pomoże nam to w dobrym określeniu miejsca i dopasowania konturu ust.


                                                                 2. Planujemy i zaczynamy szkicować nasze usta,
                                                              czyli tak jak na górze musimy zrobić kontur. 
                                                  Ten Fragment robiłam ołówkiem automatycznym o wkładzie HB 


                                                                          3.      W tym punkcie użyłam ołówka 6B.
                                                                                  Mocniej korzystamy z ołówka    
                                                podczas rysowania linii przecinającej górną część ust od dolnej.                                                                                  Zaczynamy również cieniować, 
                                                               a zaczęłam od lewej strony, 
dlatego, że jestem osobą praworęczną i mogłabym sobie rozmazać rysunek zaczęty od lewej strony. 


                                                              4.    Kontynuujemy to o czym pisałam w punkcie  3.


                                                          5. CIENIUJE ołówkiem 6B
                                              Teraz również zaczęłam prace nad dolną częscią / wargą. 


                                                                                                          PODPOWIEDŹ ----               
                                                          na tym zdjęciu widać jak trzymam ołówek, 
                                              chodzi o to, aby cienie nadawać szkicując poziomo , tak jak na zdjęciu 

    
                                                                        6. Nasze usta powinny przyjąć taką formę.
                                                        Dorysowujemy jedynie "naturalne zmarszczki"


                                                                      KOLEJNA PODPOWIEDŹ; 
                                ------------------WISZERY 
                             służą nam do rozmazywania ołówka, stąd są takie brudne. 
CZARY MARY............ iiii efekt końcowy ;;


I EFEKT KOŃCOWY ;        rozcieramy wiszerem :)) 


MAM nadzieję ze post sie przydał ;
zostawcie po sobei ślad :)

               POZDRAWIAM 


6 komentarzy:

  1. Ależ ci zazdroszczę jazdy konnej. Też kiedyś jeździłam, ale "zawodowa" gra na skrzypcach i jazda nie za bardzo do siebie pasują. I stadnina, do której jeździłam mi się nie podobała (w sumie dalej nie podoba, w tamtym roku w wakacje powróciłam, żeby sobie chociaż podstawy przypomnieć, ale warunki były gorsze niż przedtem i nieprzyjemni ludzie). A upałów nie znoszę. :<
    A rysunek jak zwykle mi się podoba. ;) Myślę, że kiedyś skorzystam z poradnika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś utalentowana. Dawno nie rysowałam...zawsze miałam problem z ustami. Ty je pięknie rysujesz!

    loveworldthesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wszytskim za wsparcie, bo szczerze mówiąc wahałam się wstawienia tego, ponieważ bałam się, że za niski poziom (chociaż to prawda) ale jednak kilka osób mnie uznało ! DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. Super "poradnik" *^* Nigdy nie umiałam rysować ust XD.
    A tak po za tym oto Witaj xD Zostałaś nominowana (przeze mnie xD) do "Liebster Blog Award". Liczę, że na nie odpowiesz :3
    Więcej szczegółów u mnie na blogu (tam też znajdziesz pytania):
    http://lilasam.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń