piątek, 29 sierpnia 2014

koniś ;3




oddałam go babci :) i babci się bardzo spodobał... 

                                                           a i jeszcze mam coś do powiedzenia !
 Ci którzy oglądają mojego bloga mogą być pewni , że wszystkie prace które tu wrzucam sama wykonałam -dlatego będę starać się  podpisywać się  takim skrótem ( A.Kuleta)  tutaj podpisałam się Ola Kuleta :)
nie które blogi oszukują i wstawiają prace z różnymi podpisami :D ale u mnie jest inaczej :)

 NO WIĘC POWTARZAM , KAŻDA PRACA , KTÓRĄ TU WRZUCĘ JEST MOJA ! BĘDĘ SIĘ STARAĆ NA ZDJĘCIACH UWIDOCZNIAĆ PODPIS :)

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog, ładnie rysujesz. Pozdrawiam.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    http://historiatomojapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna praca :)
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rysunek ;)
    urzeka

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń